Underbara fejklyx

Igår va min underbara mamma och jag på Henrikssons Ridsport i karlshamn, skulle köpa ny vinterridjacka till mig.
Så för att ytterligare spä på mitt låtsas lyx liv så köpte jag en jacka från, så klart Pikeur. Eller ja, mamma köpte. Julklapp. :)
Jättesnygg, lite kortare, figursydd, mörkbrun. Kanonfin. Sen är det ju Pikeur också....  :)
Dessutom snubblade vi över en liten kuriosabuktik på hemvägen, hittade en stor och två små tavlor, svartvita med favoriten Marilyn Monroe! Värsta najs, så nu är lägenheten het som attan :)

Med tanke på hur otroligt lite pengar jag har egentligen så är det rätt fascinerande att jag lyckas fejka mig till ett liv i lyx som jag gör. Bra gjort Winkler!  ;)

Gårdagens depp kom dock när jag, i alla iver att få hänga upp mina tavlor, lyckas välta ner en av mina underbara ljusstakar i svart glas så den går i hundra bitar, minst...  fan  att man ska ha så bråttom med allt.. :P  Min fina ljusstake... Bara att be en stilla bön att de fortfarande finns i sortimentet på Mairo så jag kan köpa en ny.
Jupp, Mairo. Där kom fejklyxen igen.. ;)

I övrigt, "date" imorgon ;)   Whiiiie!  Wish me luck.

Over and out.


Kommentarer
Postat av: emmy=)

Lycka till =)

det kommer bli roliga släkt träffar !

2007-12-12 @ 22:17:20
Postat av: Emelie Leandersson

Såg dig på tv i dag, blev ganska paff=)

2007-12-13 @ 00:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0