Winkler listar veckans...

.......skratt: Jeff Dunham. Sök på You Tube. Jag döööör!
.......tidsfördriv: Måndag kväll i stallet. Skitsnack med Emmy och resterande. Jag har inget liv. Men det är kul.
......stress: Onsdag morgon, vaknar en kvart innan jag börjar jobba.
......mardröm:  En sekt skulle våldta mig.
......uppdrag: Granhuggning med min kära kollega. Årets höjdpunkt!
......nära-döden-upplevelse: Ljusslingan som skulle upp i ridhuset. Klättra stege 4 meter ovan mark. Uärk.
......kärlek:  Min underbara lilla ponnihäst
......gråt: Saknade vänner. Allt mellan Backaryd, Kallinge och Falun
......fniss: Therese´s MMS.  Ojojoj
......styling: Färgat håret. Mörkt. Fint.
......hemmafix: Darlingen Robin fixade lampan i badrummet. Bra!
......borde:  Borde börja träna...
......återkommst: La Boss - välkommen hem!
......film:  Smala Sussie. Alltid.
......stavfel: "JulklappsTIPPS"  Inte jag som skrivit.
......vacker: Adde. Faktiskt. Han är vacker.
......flashback: Lukten av gammal motorolja kommer alltid att vara förknippad med Honken. Så är det bara.
......radiohit: Miss Blue - Vincent. Skrålar så bilrutorna krackelerar.
......beroende: Hägen Daaz  Strawberry cheesecake glass. Jummie.
......önskan: 15 år och bekymmersfri


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0