De lux edition poni!

Igår fick jag äntligen hem mitt kandar!
Beställde det under Falsterboveckan, dvs i början av juni, NU fick jag det..  Jaja.
Ett specialsytt Otto Schumacher, bred vitfodrad nosgrimma, tygelhakar på alla spännen, paddat nackstycke där man reglerar sidostyckena i nacken, extra smala kantflätade bridongtyglar och smala släta stångtyglar. Såå fiiint!  Tänker dock inte skriva summan som stod på prislappen....
Så nu är min lilla häst superstajlad!
Följde med mamma till hästaffären i tingsryd igår, köpte lite grejer till ridskolan bla. Och även ett kindkedjeskydd till mitt nya kandar, med gelépadding! =D  Värsta lyxen!
Men min lilla ponni förtjänar enbart det bästa, så är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0