De som betyder något. På riktigt.

Dagens inlägg är helt och hållet tillägnat Dig med stort D.
Min darling, min personliga väckarklocka, min lyxhora, mitt Är, mitt allt.    =D
Även Du  kan få slinka med på ett hörn, min järv, min sjöbjörn, min underbart älskade vän.
Vissa av ovanstående beskrivningar kan kanske verka smått suspekta, men i så fall är det bara för att du, min kära läsare, inte förstår.  Bara speciella personer förstår.


I övrigt, snart ska jag till stallet, till min lilla ponniälskling. Fick mitt nya pannband till kandaret i måndags - skall provas! I måndagskväll satt jag nog en halvtimme och bara tittade på det. Vände och vred, beundrade och imponerades. Såå fiiint!  Bara det bästa är gott nog åt min lillponni.

Ikväll är jag ledig, tänkte promenera ner till det som kallas centrum och hyra världens bästa film. Smala Sussie. Helt oslagbar!  Har du inte sett den - gör det! 

Tills vidare - god natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0