Eftertraktad

Idag fick jag veta att jag, Rebecca Winkler, är högt eftertraktad till Blekinge Ridsportförbunds nya projekt. Status.
 Projektet går i korthet ut på att ta ut blekinges bästa ryttare till en satsning på att nå lag-SM om två år. Och dit vill dom ha mig, och min lilla ponny. Lag-SM. St George. Shit.
I januari blir det en första mönstring med uttagning. Men dom vill ha med mig. Mäktigt.

Och idag är det träning för Pia, min lillponny har gått som en kanon hela veckan. Och nästa helg är det programträning, smygdebut i MsvB.  Mäktigt.
Just nu är önskar jag vara att det flowet kan få hålla i sig ett tag, skulle kunna rida 7 hästar om dagen just nu. Eller, vänta nu, det gör jag ju... :) 

Underbara liv. Hästliv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

konstigt det finns ju inga andra som vill och kan vara med i blekinge ehheh

2007-11-19 @ 09:09:25
Postat av: Anonym

det behövs väl ingen mönstring. Det lär väl inte bli så många... hehe

2007-11-20 @ 15:54:50
Postat av: Anonym

Blekinge har ju inga andra ryttare. Stort att vara med i att dåå

2007-11-22 @ 13:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0