I´m back

Mitt argsinta utbrott har nu ebbat ut och jag fortsätter ösa ut mina mer eller mindre meningslösa kommentarer. Take it or leave it.
Intresseklubben antecknar: Igår bestämde jag mig för att jag minsann måste göra nåt åt att pannbandet till mitt nya de lux kandar är lite för kort. Så jag beställde ett nytt från samma ridsportsbutik, ett Otto Schumacher, svagt U-format, helt täckt i Swarovski kristaller =D  Minna Telde tillhör dom som använder det bland annat, bara för att name droppa någon.  Och för en gångs skull så hade jag turen att beställa något som hon faktiskt hade hemma i butiken, så i början av nästa vecka får jag det. Och jag blir 1200:- fattigare, men det är det värt ;) 
Tja, antar att någon grinig och missunsam jävel retar ihjäl sig just nu, men det bjuder jag på. Varsågod.
Adjö

Kommentarer
Postat av: Therése

Heej får man se snyggingen i hennes nya kandar sen=) låter ju såå fint
Kram Therése från lilla karlshamn

2007-11-24 @ 00:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0