Underbara tjej!

Följande inlägg hoppas jag kunna ge alla surhuvuden och taskmörtar nåt riktigt att sätta sina ruttna tänder i ;)

Programridning för världens bästa Pia Sohl idag, alltid lika underbart att rida för henne. Smygdebut i MsvB, läbbigt.
Anländer, för första gången, lite för sent. Framridningen blir inte bra alls, och galoppombytena har inte funkat alls på sistonne. Fick ihop 58% första gången jag red programmet, trots att inte ett enda byte funkade, med andra ord hade min lilla miniponny ganska bra på det andra. Men Pia som är världens bästa lät mig rida samma program en gång till, eftersom hon inte va helt igång och framridingen blev så dålig. Denna gången kändes hon som vanligt, som hon brukar kännas och ska kännas. Inga byten denna gången heller, men ändå 62%!  Genomgående 7or och 8or, sen drar ju 3 byten med dubbelkoeffcient ner slutresultatet rätt bra. Och då dömde hon som hon skulle gjort på en vanlig regional tävling.  Mäktigt! Min lilla ponny är bara så galet bra just nu!  Helt underbart! Så det blir att hårdträna byten i vinter, sen blir det debut på riktigt i MsvB till våren! Inga ord i världen räcker för att beskriva denna lilla fantastiska häst, som bara bevisar sig själv  gång på gång. Otroligt.

Min förhoppning är nu att det riktigt bubblar missunsammhet ur öronen på alla er genomsura nördar, haha :)


Och på tal om ingenting - Nån mer än jag som retade ihjäl sig igår kväll när Tv4 missade slutet på filmen!?  Gaah, sånt får ju bara inte hända!  Mitt i smyftigaste slutminuten, finito bara sådär. Jävla sätt.
Om någon lika irriterad, men dock mer ambitiös än mig, har varit inne på Tv4´s hemsida och kollat in slutet - Meddela gärna mig! 

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Sophie med Apocalypse

Hej hej! Kul att det gick bra, bara o göra byten hela vintern nu då=) Smygkollade på ditt kandar i Olofström, antar att det var det nya, det var supersnyggt!!!! Lycka till med ponnin=)

2007-11-25 @ 19:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0