Dan före...

Trodde aldrig att den här tanken skulle tänkas i mitt lilla huvud, men KUNDE det inte vara minusgrader ett par dagar till?!?  Nejdå, dagen innan julafton blir det plusgrader och skiten blir tung, slaskig och tråkig. Nä, hellre kall och fluffig snö! Ska det va så ska det!
Men visst, det är dock snö på julen, det är jag i alla fall tacksam för.

Morgondagen kommer bli precis så späckad och härlig som bara julen är. 
Överst på listan står ett pass på gymmet på morgonen - gott! Därefter fika hos gammelfarfar. Sen stannar hela världen, i alla fall i vår familj, när klockan bli tre och dax för Kalle Anka! Därefter julklappsutdelning, där lillpluttan står i centrum - min kusin och guddotter. Sen ramlar resten av släkten in och äter julmiddag. Och äter lite till, och lite till.. Märkligt att det alltid ska svullas nåt så in i ... just denna dag. Well well. Efter det blir det mys med familjen och massa julgodis, choklad, nötter och frukt.. Phu, blir till att köra dubbla pass på gymmet resten av året.. ;)

Så kommer min jul se ut, hoppas ni alla andra också har en toppenjul att se fram emot!

Så från Mig alla, till Er alla - En riktigt GOD JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0