Ett par extra timmar tack?

Känner paniken komma krypande, och har sitter jag och fördriver tid på att blogga. Hurm..  Nåväl.
Ridit mina dårar i morse, skönt med ledig dag. Har suttit en stund med mitt kostarbete, infoletandet har jag avslutat och planerar påbörja arbetet, typ, snart. Jaja.
Planen är sen att jag ska hinna hem till stan en sväng för att köra ett axelpass på gymmet innan jag åker till kvällens hoppträning med min lilla häst. Phu. Kan gå.

Gårdagskvällen tillbringades som vanligt på gymmet, BodyAttack och core hann jag köra, gick riktigt bra! Maxat med energi, kan ha något med ett snabbt möte med många namn, haha... ;) 
Fick dock riktigt separationsångest när jag inte hann köra BodyPumpen efter, ville bara haffa en skivstång och köra lite liiite när jag hörde introlåten från salen.. Men men. Prioriterade helt enkelt att åka på VIP kväll på Team Sportia med min papps, 20% på hela sortimentet, ja jag tackar! Resulterade i proteinpulver, nya träningshandskar och nya byxor, som min snälla far tyckte att han kunde bjuda på :) Najs! Så nu är jag rustad för träning, hell yeah!
Förälskade mig i ett par löpartights från Craft också, dom finns med på min önskelista till tomten, helt klart!

Well well, dags att pallra sig in till staden och göra lite nytta.
Adjö och på återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0