Hej Extrakilon!

Så, då va julen avklarad och överlevd även detta året.
Och som ett brev på posten - Hej extrakilon!  :/
Men desto större anledning att tillbringa ännu mer av mina lediga timmar på gymmet, gott!
Efter nyår är det dax att börja med morgonpromenader också, ska bli skönt.

Julafton inleddes som planerat med ett pass Indoor Walking på gymmet, galet härligt! Trevligt folk, go stämning och massa svett! Roligaste passet ever, helt klart! Dessutom bidrog det lite till att jag faktiskt klarade av att sitta still och vara social resten av dagen, när benen va ordentligt avrastade.
Stort tack till Åse för ett grymt pass, helt enkelt!

Nu har snön äntligen försvunnit från min paddock, äntligen kan mina små djur börja röra på sig igen! Har inte velat rida i snön eftersom mina hästar inte har sulor, blir sånna hemska klampar under hovarna. Inte kul. Så dom fick lite ledigt, behövs ibland det med.
Men nu är det slut på vilan! Började rida igång ponnyn igår och unghästen idag, spännande värre.. Pigga som as båda två, unghästen känns skapligt högexplosiv. Men men, dör man så gör man.

För att ta igen all ridning jag missat har min mor bestämt att jag ska rida igenom hennes ridskolehästar nu i mellandagarna. Kan också bli spännande.. Men visst, längesen jag red lilla Scoop, ska bli kul. Plus ett gäng andra dårar som ska motioneras. Jaja, nån ska ju göra en insatts..

Senare ikväll blir det pass på gymmet, måndag! Dock inte trippelpass som det brukar bli, bara dubbel. Ska styrketräna med Marco imorgon, lika bra att hålla igen lite och spara på energin då. Man måste ju impa lite ;)

Och på tal om styrketräning, fick se bilder på min mosters arbetskamrat, som va 2a på SM, 1a NM och 11a VM i Body Building. Shit! Där snackar vi Muskler! Nja, inte riktigt så jag vill se ut, lite väl extremt. Men ändå, riktigt imponerande.


Well well, ta hand om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0