Ledig fredag!

Ledig fredag borde vara standard, så gott!
Hunnit rida alla mina hästar, ätit lunch med mamma, sen blir det socialt umgänge med Therese,  BodyAttack (eller styrketräning, har inte bestämt mig..) på gymmet, sen kan man inta soffläge med gott samvete och kolla Idol-finalen. :) Låter som en plan!

Måste få ta tillfället i akt att ge mig själv en klapp på axeln, imponerande träningsdiciplin har uppvisats denna vecka! Fantastisk motivation, dagarna har i princip bara gått ut på att vänta på träningspassen, gott! Lyckades till och med pallra mig upp igår och köra IndoorWalking passet kl 07.00. Konstigt fenomen, det är alltid lika jävligt att ta sig ur sängen och köra kondition på morgonen, oavsett hur tidig morgonen är. Men så härligt det är när man väl gjort det! Ambitionen är att fortsätta köra IW passen varje torsdag, Keep up the good work, Winkler! :) Nu ska alla överflödiga fett-kilon bort!

Bara en vecka kvar i skolan, sen väntar 3 veckor jullov. Herregud va lyxigt det är att plugga! Tror jag ska fortsätta med det resten av livet.. ;)
Helt sjukt hur fort terminen gått, känns som om vi precis börjat. Och ännu fortare lär det gå framöver, ännu mer träningslära och sånt som väntar, lovely!

Nu så, dax att ta tag i verkligheten igen.
På återseende kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0