Dagens bestyr...

Inledde dagen med en tur till ridhuset med min kära lilla ponni, kalasfin som alltid. Piruettgaloppen och galoppslutor börjar funka bra, även bytena börjar lossna. Riktigt roligt, min lilla ponni liksom. hon är bara helt makalös.
Vidare hem och mocka och göra iordning stallet hemma. Snabb lunch hos mamma, sen börja jbba vid 2. Mådde måttligt bra efter gårdagens helkväll i ridhuset, men med en näve alvedon går det mesta.. Aja, väl på jobbet, körde lite med min käre vän traktorn, lite harvning och sånt pyssel. Därefter lektioner, även ikväll en helkväll.. Lottis passade på att fira sin dotters födelsedag, och varför inte köra slut på sin personal när man nu har chansen? ...
Kommer hem, högröd i ansiktet, kokande hjärna och stelfrusen  kropp. Hade någon frågat vilken dag det är hade jag inte haft en aning. Aja, snabb dusch vilket gav en aningens mer levande Winkler.
Och nu sitter man då här med tjockis katten i knät, ska upp och jobba halv 7 imorgon bitti, men är alldeles för uppe i varv för att kunna sova. Jag lever ett väldigt hälsosamt liv.... Not.

Undersöka om teven erbjuder något lagom sövande ikväll månne.
Tills vidare, god natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0