Nya botemedlet mot alla diverse åkommor - impulsshopping!

Nu var det då än en gång konstaterat - impulsshopping ÄR a good thing! Kanske inte för den stackars plånboken, tack och lov finns ju fortfarande chansen att hitta trevliga saker bland alla reaställningar runt om i stan. And so I did!
Helgens outfit är således i stort sett klar, nya jeans med silversömmar och silvriga skoletter, me like! Förhoppningsvis kommer det i veckan att kompletteras med en rosa skjorta med silvertrådar från HM som jag har på span. Återigen är det den stackars plånboken som drar det sista strået.
Fenomenet i sig - impulsshopping - är faktiskt ganska intressant. Aldrig mår man väl så bra som med ett nyinförskaffat plagg i handen, hur onödigt det egentligen än må vara. Sånt som man inte vet att man behöver förrän man stöter på det. Som man vet att man bara måste köpa, annars kommer man spendera dom närmasta veckorna med att ångra sig. 
Sånt gör mig glad!   
Helgen innebär sololiv för min del, den kära sambon kommer vara iväg på tävling hela helgen. Och när katten är ur huset dansar råttorna på borden,  eller i alla fall jag och mina kära kollegor ;)  Värsta naaajs. Så alla lokala partysugna besökare - vi ses på Statt i helgen ;)

Ja, det var väl det. Nu ska jag ta en dusch, sen väntar favoritfilmen! Smala Sussie. Finns ingen bättre. Helt skruvad, pointless och fullkommligt... fullkommlig. Helt underbar.
Dagens tips! Smala Sussie - se den!

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0