Skitväder

I helgen sken solen med första föraningen om vår.
Sen kom det, detta vita, blöta, kalla helvete... Finns inget jag hatar så mycket som snö. fy fan.
Man kan inte vistas utomhus utan att bli blöt och kall, det går inte att rida och det är såpahalt att köra bil... Nä, bort med det nu. Omedelbums. Hmpf.
Fåordig idag,  kall och blöt, kan det bero på snön månne? Stå en halvtimme i duschen och tina tror jag..

I övrigt, en mycket speciell grupp med människor har sista tiden upptagit mycket av mina tankar. En i perioder väldigt saknad grupp med människor. Vet inte om det är all snö som väcker minnena från forna vintrar i Falun till liv, men ni är då allt annat än glömda, era dårar. Snö, skotrar och rally på isen. Cross mek och billig folköl. Det var tider det.
Och min bästa vän. Som egentligen betyder mer än någon annan, och ironiskt nog också mer försummad än någon annan. Men aldrig bortglömd. Älskar dig så det gör ont, käre vän.
Vi ses. Lovar.


God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0