Trevligt i helgen?

-Jovars.
Visst är det väl trevligt att stressa ihjäl sig hela förmiddagen, köra i hundranitti hem från träningen, laga middag, städa lite till, göra sig i ordning. Allt för att förbereda en trevligt kväll med vännerna.
För att sedan behöva ställa in alltihopa en timme innan... Det är vänner det... =/
Så nu är det bestämt, hädanefter slutar jag göra upp planer, för det slutar  ändå alltid med att den alltid så goda vännen ställer in i  sista minuten.
Just nu önskar jag mig bara en sak, för att göra tillvaron trivsam. En umgängeskrets. Vänner. Någon att vara med.
Undrar hur man hittar sånna? Annons på blocket? Ja inte vet jag.
Nåväl, helgen fortlöpte relativt smärtfritt ändå, Johan kom hem igår kväll och allt är i sin ordning igen.
Söndagen var jag och mamma ute på "tigerjakt" med våra små grå. Lobelia o Camira skulle ut på promenad i den stora skogen, och ambitiösa jag väljer då att inte sitta uppe på. Nejnej, jag är nyttig och duktig och går bredvid lillponni istället. Min ambitiösa sida satsar på att promenera med ponni nån dag i veckan i alla fall (kan ju inte missa för många träningsdagar på att lulla i skogen..) för att sedan ta med henne ut på joggingturer också, när vädret är lite trevligare. Får väl se hur det går med det i praktiken. Men tanken är god.
Nähä, nu ska jag inspektera tv-utbudet, sedan är det läggdax för en liten Winkler.
Go natt o på återseende.

Kommentarer
Postat av: emily

usch så drygt och illa att ställa in en timme innan! :/

2009-02-10 @ 09:52:30
URL: http://emiiily.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0