Sol på mig!

Misstänker att jag inte är ensam, men herre jisses vad jag älskar detta väder! Att det dessutom lyckats sammanfalla med att jag för en gångs skull är ledig ett par timmar är relativt otroligt, så härligt!
Men.. nu är det snart dags. Jobba en stund, sen ska jag iväg och rida en tillridningsponny, sen hem och rida mina egna. Lilla unghästen gick så otroligt bra igår, tappade inte bjudningen som hon gjort innan, jobbade på som tusan. Kul!
Helgen i övrigt, full fart! Vinslövsspelen hela lördagen, fick agera vice groom, haha! Är själv väldigt nöjd med min medelmåttliga insats.. ;)  Bra som tusan gick det med, placering i 1,45, mycket bra! Högt som fan... Mycket nagelbitande och knäskakningar där! 
Söndagen, tillbaka till Skåne o hämta hem en häst som varit på tillridning, eftersom inte jag klarar av att vara sysslolös så klart man följer med ;) Därefter, sola ett par timmar innan Mors dag-middag med släkten, sen till j-hus och kadriljträning, sen hem och rida mina tre hästar. Full fart. Swisch bara.
Nä, dags att jobba.
Adjö.

Kommentarer
Postat av: emily

jisses, fullspäckat schema! :P

2009-06-01 @ 19:05:00
URL: http://emiiily.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0