Sommar sommar sommar

Nu jävlar!
Plugga till hösten, härligt som tusan! :) Friskvårdare är det tänkt att jag ska bli, "En som där klämkäck hurtig jävel som gör knäböj när hon pratar" för att citera min kära morbror ;)  Jupp, that´s me!
Fick antagningsbesked förra veckan, sa upp mig från jobbet samma dag, två dagar senare gick jag på semester.
Detta innebär alltså ett ca två månader långt sommarlov innan skolan börjar i augusti. Inleder med detta kanonväder, kan inte bli bättre. Rider på morgonen, fika/lunch med familjen, sola och softa på beachen hela dagen, sen löpträning på kvällen. Helt underbart.
Inget mer negergöra på ridskolan, ingen mer traktor som sprutar dieselavgaser in i hytten, inga mer dryga ungar, inget mer klafsande i leran, ingen mer snöskottning och röjsågning. 
Nu väntar fina lektionssalar, träning på skoltid, fräsch mat, massage och spa teatment.
Jag mår såå bra! Herrejävlar va bra jag mår! Jag är vältränad, solbränd och dessutom en smula kär, nu blir det inte bättre!

Nu börjar livet. Nu jävlar.

Kommentarer
Postat av: emily

Underbart att höra! :)

2009-06-25 @ 11:44:48
URL: http://emiiily.blogspot.com
Postat av: Therése

Va roligt att du är så pigg och glad igen. Precis så ska det vara.

Lycka till på din utbildning

2009-06-25 @ 16:46:44
URL: http://hesan.wordpress.com
Postat av: Åsa Thelning

Låter härligt! Var är utbildningen? Vi saknar dig på tävlingsbanorna.



Hälsningar från Karoline, Alette, Kattis och Åsa (skribent) som just varit på Björnö och ridit en jätterolig kurs för Nina K. Anette F-I ställde in så vi fick imoprovisera,

2009-07-02 @ 14:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0