Komplettering från gårdagen

Insåg igår att min förmiddag var totalt oplanerad, och så kan man ju inte ha det..! Pallrade mig in till karlskrona och tittade på ponnydressyr tävlingarna, kul att bara sitta på läktaren ibland, även om det va skapligt kallt..
Nåväl, när jag sitter där får jag ett sms från mamma "om du går bort till sekreteriatet så kan du hämta ditt pris, du kom 4a igår!".
WHAT!?!
Red ju ganska tidigt i klassen, och visst hade det gått bra, men många duktiga återstod så vi åkte hem istället för att vänta in sista halvan av startfältet. Dumt gjort. :)
Kändes riktigt härligt att få lite upprättelse efter första klassens fiasko, nu är flaggan på topp igen :)

Så, en hedrande 4e placering i LA:6 blev gårdagens resultat :)

PonyPower! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0