Segt..

Småsliten Winkler.
1. Ryggen är tillfälligt ur funktion tack vare en ny ponny på ridskolan som jag fick äran att provrida. Hrm. Fick regelbundet små spel när hon bara stod och studsade och bockade som en studsboll i hundranitti, och lyckades så klart knäcka till min rygg. Dumt.
2. Benen är trötta av dubbla träningspass igår. Sprang en runda på skoltid (japp, eftersom jag går på världens bästa skola så tränar jag på skoltid), men kände mig så jäkla seg att jag va tvungen att ta en runda till på kvällen, som straff :p
3. Hjärt- lungräddning på skolan idag. Visst, jättebra, men jobbigt.. Mycket jobbiga minnen, tog mycket energi. Usch, kommer nog alltid finnas kvar, hur lång tid det än går.  Föralltid i mitt minne lilla vän.
4. Vetskapen om att morgondagen kommer bli lååång. 5 hästar står på planeringen, efter skoltid. Visst, 3/5 genererar pengar och det är ju alltid trevligt.
5. Livets träd växter snett som fan just nu. Nöjer mig utan mer ingående beskrivning än så. Ja.


I övrigt, tittat på filmen Super size me på kost- och näringsläran idag. Tycker nu att jag har tillräckligt med belägg för att få tycka att tjocka människor är äckliga. Riktigt äckliga.
Fett är äckligt. Så är det bara. Tycker jag.

Positivt - sista skoldagen imorgon. Sen väntar en veckas höstlov (wiiie!) därefter två veckors praktik. Ska vara på United Motion Gym i ronneby, ska bli skitkul. Tre glidarveckor, härligt. Ja, brukar väl va rätt glidigt i skolan med iofs, men ändå.. ;)

Nåväl, god natt.


Kommentarer
Postat av: plopp

men det viktigaste du nämner är att trädet VÄXER . och inte stannar upp . ;) super at du tänker så positivt.keep on fighting..

2009-10-31 @ 22:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0