Nu händer det grejer!

Nu börjar det hända grejer i Winklers vardag.
Ledig dag i torsdags, spenderades på Ikea! Favoritplacet, helt klart! Jag tror helt klart att jag befinner mig i riskzonen för att potentiellt kunna shoppa ihjäl mig.. Tur jag har min klena studentekonomi som hindrar mig.. ;)
Det inhandlades i alla fall bland annat en fåtölj, ett bord, en ny hatthylla och lite annat sånt som man inte visste att man behövde men som man inte kan vara utan. Fantastiskt.. ;)
Lördagen bjöd på ännu en tripp till Kalmar, denna gången frör att hämta min massgebänk! Lyckades hitta en kanonfin på Blocket för ett riktigt skampris, taget! Så nu, alla vänner, alla som känner er lite krokiga i ryggen - på strandgatan 5 bor jag och min massagebänk! ;)
Idag har jag legat 2 timmar och blivit masserad, därefter 2 timmar och knådat själv. Trivs mycket bra på min skola.. ;)
Kvällen har tillbringats tillsammans med min duktiga unghästryttare, min lilla häst hoppar så fint så! Tycker en stolt matte i alla fall... ;) Mycket nöjd!
Helgen blir det dressyr-DM för hela slanten! Ponnyklasser på lördagen, misstänker att jag får sitta som domarsekreterare. Därefter åter ett besök av unghästproffset. Söndagen är det min tur att visa upp min fina lilla häst, DM för stora hästar. Hoppas den fina formen vill visa sig även på söndag, ponny är såå tokfin just nu! Hoppas hoppas! ;)
I övrigt, jag trivs :)


Kommentarer
Postat av: A N N i C A *

du får gärna massera min onda travkusk-rygg :D

2009-09-10 @ 12:56:10
URL: http://s94356.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0