Barriers broken daily.

Sinnessjukt bra pass igår!
Pecs o triceps, plus lite mage bara för att jag vägrade gå hem :)
Helt galet, gick så fruktansvärt bra, allt är bara så himla roligt! Ökar på minst en övning per muskelgrupp vid varje pass, no limits.
Befinner mig just nu i ett smått euforiskt tillstånd, fortfarande smått endorfinhög från gårdagens pass.
I eftermiddag väntar axlar och mage, med massa nya kul övningar från världens bästa Ulrica. Thnx!
Woooaah, det är bara så kul, damn it!

Men först väntar en tur till stallet, rida min tokiga unghäst. Det andra djuret och jag ska ännu en gång utmana ödet och ge oss iväg på hoppträning ikväll.. Alltid denna skräckblandade förtjusning.. :)
Dessutom ska en privatträning hinnas med, det ska handlas (ve och fasa, keson är slut! ;) ), tvättas och katt ska borstas. Hm, kan gå..

Dax att sätta fart Winkler...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0