Disslike ofrivilliga vilodagar

Ny dag - nya tag!

Aningens bättre humör idag, skönt det. Antagligen för att jag vet att jag kommer få träna ikväll, wiie! Två dagars träningsuppehåll sätter sina spår på rastlösheten, inte bra. Men ikväll är det full rulle, benpass, veckans värsta. Äckligt tungt. Gott! Förväntar mig inget annat än riktigt mördande träningsvärk, looking forward!
Även lite mage får det bli ikväll, inte heller det nån höjdare, men vad gör man inte för lite rutor... ;)
Är sååå kul att träna, vill bara lära mig allt...!

Dessförinnan har jag dock ett gäng privatelever som ska drillas på ridklubben. Älskar att undervisa, men vissa dagar önskar jag faktiskt att jag slapp :p Men men, brukar lossna när man väl är på plats.

Börjar dra ihop sig för att skicka in ansökan till kommande utbildning nu också.. Hoppas hoppas hoppas. Har dock världens bästa referenspersoner att luta mig tillbaka på, thnx! Hade verkligen varit så fantastiskt kul, precis vad jag vill göra. Med med tanke på antagningsnivån så ska man nog hålla sig realistiskt.. :/  Men en tumme skadar ju inte att hålla.


I övrigt, jag är positiv. Oftast :)

Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0