Fler timmar sökes!

Känns som om jag kommer ha en vecka med alldeles för få timmar framför mig..
Kommer nog få bli så att träningen får kliva åt sidan, packning och flyttstädning får allt gå före, i alla fall någon kväll.. ;)
Som sagt, flytt på fredag, härligt! dessutom kommer kärleken hem snart, wiie! Hm, vet inte riktigt när dock, helgen/början på nästa vecka..? Snart i alla fall. Härligt!

Helgen har fördrivits på tävling, första omgången i allavenskan. Vi var först ut på lördagen, vi med hästlag. Lyckades ganska bra, själv plockade jag hem en 3e placering i LAn. Helt ok, hästen kändes faktiskt riktigt fin, härligt det!
I söndags så var det dax för ponnylagen, med mina fantastiska elever! Världens bästa Mimmi lyckades på sin allra första lokala tävling plocka hem en seger i första klassen! Otroligt häftigt! Smäller lätt högre än mina egna framgångar, när det går bra för eleverna. Så duktiga! Så, igår var jag en mycket stolt tränare! =D

Gym igår också. Rygg + biceps. Super! Hittat ny favoritövning också, rackarns! ;) Så vansinneskul när man känner att det verkligen går framåt för varje pass, det händer grejer, helt klart!


Så, snart dax att pallra sig iväg till praktiken, yeeah! =D

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0