Praktik På Pulver

Full rulle i min vardag just nu, skönt!

Började min praktik igår, på Xtravaganza i karlskrona.
Hmm, tänker ni, ska denna kost- och träningsfanatiker jobba med pulverdieter?
Nej, inte riktigt så. I konceptet igår väldigt mycket coaching, både individuellt och i grupp, kring träning, kost och mentalt. Hoppas det kan ge mig något i alla fall, för det är ju det jag vill göra, hjälpa människor till ett friskare liv. plain simple.
Så ja, vi får väl se, förhoppningsvis får jag med mig lite inspiration hem till mina egna klienter sen. Får väl se.
Fick i alla fall göra en kroppsmätning på mig själv igår, va ganska kul. Har knappt vägt mig sen jag började träna, men märker ingen direkt skillnad på kläder osv, bara att jag är fastare i kroppen nu. Så nice suprice, +5kg sen i höstas! Och med lägre fett% än mätningen i höstas. Jävlar, det händer grejer! =D

Så dagarna 4 veckor framåt kommer ungefär se likadana ut (rutinWinkler pustar ut!), stallet och ridning på fm, praktik em och träning kväll (läs natt..).
Kommer nog funka bra.

Gårdagens träning bestod av rygg o biceps, plus lite magövningar för att jag inte ville gå hem.. :) Gick riktigt bra, nöjd. Tycker ryggen sackar efter lite bara, får ta tag i det.. Inte bra.
Ikväll blir det ben och mage, måttligt kul.. Tack Karaktär säger jag då! Ha, ovilljan har inte en chans!

Nä, dax att hoppa in i duschen och göra sig klar..

So long :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0