Liten och grön

Grymt bra pass på gymmet igår, jisses vad det här hänt grejer på sistonne!
På allmän begäran tar jag nu mod till mig och skriver ut mina vikter, om man nu är intresserad av det..
Först bröst,
Bänkpress 40kg x 10 reps, 45kg x 6 reps, 47,5 x 6 preps 2 set. 50kg x 3 reps PB!
Lutande hantelpress 12,5kg x 6 reps, 15kg x 6 reps 3 set
Cablecross 23kg x 6 reps 3 set
Dips  ??reps 3 set
Därefter Triceps,
French press lutande bänk 25kg x 6 reps 2 set,  30kg x 6 reps 2 set
Pushdown rak stång och brett grepp 45kg x 6 reps 3 set, 50kg x 5 reps PB!
Pushdown rep 36 kg x 6 reps 3 set.
Hantelpress bakom huvudet 15kg x 6 reps 3 set.

Som sagt, det börjar så smått hända grejer. Bör tilläggas att min muskelbyggarkarriär inleddes för ca 5 månader sen, så alla ni som rynkar på näsan åt mina flugvikter, det är därför..  ;)

Well well, så ser det ut i alla fall. Tisdagens benpass innebar även det ett rejält uppsving, 3 snäpp från fullt viktmagasin. Nåja, det innebär inte jättemycket, men fullt hus är ändå fullt hus :)

Så, med andra ord, jag växer :)

I övrigt, fortfarande världens bästa praktik, önskar jag aldrig behövde sluta! Trivs så kanonbra, alla är såå underbara. Precis en sån arbetsplats vill jag hitta till mig själv sen. Ska bara läsa klart först..

Nu väntar ett antal timmar i stallet, sen hem till mitt kära gym och spöa skiten ur axlar och mage tänkte jag. Gott!

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0