Sunkdag.

Just nu vilar tyngd över axlarna. Helt plötsligt blev allt tokjobbigt.
Råkade glömma mobilen i bilen när jag va hemma på påskmiddag, bad misstake. När jag kom ut hade jag ett missat samtal och röstmeddelande, från en viss saknad person långt härifrån.. Med tanke på de väldigt begränsade kommunikationsmöjligheterna kändes det riktigt dumt.
Har lyssnat på röstmeddelandet flera gånger, fantastiskt skönt att höra hans röst igen, men fyy vad jobbigt..
Usch, det känns...

Well well. Vecka 1 har snart passerat.

Dagen annars har tillbringats på tävling med min lilla häst. Inte direkt nöjd med resultatet, men med tanke på vår extremt nedåtpekande formkurva just nu så får jag vara nöjd. Nä, inte kul att rida nu helt enkelt. Svacka.

Jag behöver ny energi, men vet inte vart jag ska leta.

Överlag, energilöst just nu. Livet är inte roligt. Allting är bara grått.
Det enda som går bra och som jag faktiskt har energi till är träningen. Den funkar kanon. Allt utöver det - bah! Kan lika gärna kvitta. Funderar på om man skulle träna en sisådär 5-6 timmar om dagen, då har man ju i alla fall ett par timmar på ett dygn som man kan få må bra. Skulle kanske prova det..

Dock positivt, snart dax för flytt. Två-tre veckor, så får väl börja packa så smått snart. Har man i alla fall nånting att göra. Ska bli riktigt skönt med nya lägenheten, får dessutom bli en tripp till Ikea o införskaffa köksmöbler för första gången i mitt liv ;) Positivt. Dock fortfarande liiite för avlägset för att muntra upp på riktigt.

Nä, riktigt depressiv dag känner jag, inte bra alls.. Jaja, det går över. Förr eller senare ska väl jag också vänja mig antar jag. 

Feel free to cheer me up folks!


Tills vidare, ha en härlig fortsättning på påsken :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0