Vecka 1

Första pratikveckan avklarad, känns som om allt gått på snabbspolning sen i måndags.
För er som missat det så håller jag till på Xtravaganza viktcenter i Karlskrona de närmsta veckorna. Trivs som fisken, verkligen. Dag 3 stod det en stor lapp i receptionen, där det stod att jag tar alla gyminstruktioner när jag är där :) Så det är ju kul, helt inkastad i verksamheten på tre dar :) Alla mina kunder jag haft hittills har varit supernöjda, flera som sagt att jag passar perfekt som PT: Alltid kul att höra! Jaa, jag är så osvensk att jag faktiskt tar åt mig av den sortens komplimanger ;)
Dagen idag innehöll dock enbart pappersarbete, med några mindre avbrott för telefonsamtal och kassapyssel,  mindre kul men det ska ju också göras. Jag va väldigt uppskattad av chefen när jag gick hem i alla fall, suttit ca 6-7 timmar med omorganisation av viktkorten, misstänker att hon va väldigt glad att få slippa det ;)

Så kort sagt, jag trivs tokbra. Jag gör det jag helst av allt vill göra resten av mitt liv, jobbar med människor som vill förbättra sin hälsa. Underbart!

Och att tiden går fort innebärt ju dessutom att darling kommer hem snabbare ;)

Helgen kommer även den rulla på i hundranitti.
Lördag - coacha Pernie på lokal tävling, sen till rönninge och ha två privattrännigar, hem och hämta min ponny, träna själv för pia, efter det ska jag rida en tillridningsponny. Sen blir det träning av mig själv på kvällen (natten...)
Söndag - hjälpa till på klubbhoppning, hem och rida mina hästar, tillbaka till rönninge och ha tre privatelever, sen träna mig själv..
"Håll dig sysselsatt", jo jag tackar...
Well well, jag har inte tråkigt ialla fall :)

Kör hårt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0