Bra!

Monsterbra pass har avverkats, wohoo!

Ben/mage i torsdags, allt under 100kg knäböj var inte godkänt var målsättningen. Så 110kg tryckte jag till med, gott! Ökade även i bencurlen, knäna kändes förvånadsvärt snälla! Skitkul!
Ökade även i repcrunchen, sen vanliga sidoböjningar, hängande benlyft, crunch på boll och med viktplatta.

Pecs/triceps igår, woaaa, I was a monster!
Bänkpress persade jag med 65kg (!), smith då visserligen, men dock. Kände att jag behövde avlasta axeln lite och isolera bröstmusklerna lite mer, därav valde jag smithen istället. Kör alltid fristång annars. Har dessutom svårt att bredda greppet så mycket som jag vill med fristången, jag har för korta armar för att lyfta av om jag inte har nån som hjälper mig. Dagens I-landsproblem för oss som aldrig blev helt fullvuxna.. ;)
Vidare, lutande hantelpress. Har lyckats få upp 17,5kg i 1 set med 3 reps innan, denna gången 2 set med 6 reps! Mycket bra! Därefter cablecross, sjukt bra kontakt o pump!
Triceps innebar inga direkta ökningar, men kändes bra. Bra tryck och kontakt. Enarms omvända samt pushdowns med stång o rep.

Idag får det allt bli vilodag, mycket annat som ska göras idag.. Usch, känns som om jag har ett mindre berg av saker som ska fixas inför flytten.. Bär av redan på tisdag, uahh...
Men ska bli kul :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej.

Jag gillar att läsa din blogg och jag tränar själv styrketräning men inte på din nivå (tyvärr).

Jag undrar om du har några tips till mig hur jag ska få mer synliga muskler.

Kan du inte lägga upp nån bild på de övningar som du gör?

Bra blogg :)

2010-08-24 @ 15:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0