Dedication

Vilodag idag, det värsta som finns :p
Tröstar mig med att se fram emot en sjujäklar pass på söndag istället, smiska skiten ur benen! Gott!

Ikväll blir det födelsedagskalas i förskott, fyller år på måndag.
Augusti är en jättebra tid att fylla år på, om det inte vore så att det automatiskt innebär att man ska fira med kräftskiva. När man inte ens tycker om kräftor :P
Nåväl, jag kommer äta kyckling istället! Protein protein! =D


Hittade ett nytt favoritcitat på Seth Ronalds hemsida;

Obsession is a word layz people use to those who are dedicated


Dagen sanning.



Kommentarer
Postat av: Thess

Det citatet kommer jag använda efter en helg av förklarande varför jag väljer att träna så mkt...:/ In their fääccce :D:D

2010-08-09 @ 09:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0