Depåstopp i ronneby

Känns som man bara mellanlandar när man är hemma under helgen, men bättre än inget..

Well well, studierna har äntligen kommit igång på allvar, blodigt allvar..
Jag har alltid kunnat betrakta mig själv som en relativt bildad och småklyftig person, men icke! Just nu är jag blåst, totalt blåst. Ett år har jag läst, om jag mobiliserar all min samlade kunskap når jag ungefär halvvägs till nuvarande studienivå. Det är tufft. Men det går. Än så länge känns det fortfarande väldigt motiverande att lägga ett antal timmar om dagen på att plugga.

Förutom plugg så fördrivs ju såklart ganska många timmar på skolans gym, vart annars?!
Kanske inte mest hightec, men det funkar med lite fantasi.
Jag har ju dessutom berikats med världens goaste klasspolare som verkligen kickar ass i ass kicking! ;)
Aldrig har min arma kropp fått motta sån absurd träningsvärk, men vad gör man inte för att äga i knäböj, damn it..! ;)

Under tiden på katringeberg har det persats 110kg shrugs, 100kg knäböj med fristång samt 17,5kg bicepscurl, gott!

Sammanfattningsvis så trivs jag förbannat bra.
Bra plugg, bra folk, bra gym, bra boende, bra käk... Ja, allt som behövs för att bli stor o stark ;)



Önskar er en trevlig helg mina vänner.
På återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0