Födelsedag med hantlarna

Sådär, nu har jag kugnat mig något sedan förra inlägget..
Men jag kommer alltid att förbli förbannad på detta jävla socker! :/


Nåväl, träning igår, födelsedagsträning :)
För hur kan man bättre fördriva sin födelsedag än på gymmet, tillsammans med mina bästa vänner hantlarna, skivstängerna och vikterna :)

Blev ett helt ok pecs/triceps pass, kändes riktigt bra! 50kg bänk strikt 6a, mycket bra. Lutande hantelpress stannade jag på 15kg hantlarna, kontakten kändes så sinnessjukt bra där helt enkelt! Cablecross, även där monsterkontakt. Riktigt bra!
Triceps enarms omvända pushdown och vanliga med stång o smalt grepp. 55kg med stången, 6a. Braaa!
Världens bästa Musse hjälpte mig sen med bänkdipsen, 50kg tuuung 6a, kändes hysteriskt bra! Även axeln höll masken, gnällde inte alls. Riktigt bra.


Igår vart även sista dagen på jobbet, i alla fall för tillfället. Lite tråkigt, kommer sakna alla goa folk, både personal och kunder.
Har trivts så himla bra, hoppas att tillfälligheterna för till tillbaka dit efter skolan :)

Skolan ja, bara en vacka kvar till flytt nu, woooa! Läskigt.
Det innebär dock att det även bara är drygt en vecka tills Stoffe kommer hem :)) Så himla underbart skönt.


Nåväl, dax att pallra sig bort till gymmet nu kanske? Ja tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0