Hej Allan!


Gårdagens träning känns idag...
Som sagt, hej Allan! Träningsvärken Allan är min trognaste följeslagare.

Bra pass igår, rygg o biceps. Sällskapet pallade dock bara en muskelgrupp ;)
Inledde med vanliga marklyft upp till 90kg, sittande rodd med brett grepp 61kg, T-bar 55kg, hantelrodd 22,5kg.
Äckligt tungt vissa set, sååå härligt! Perfa när man har nån som kan hjälpa till den där sista biten ibland, så man kan kräma ur nån reps till. Welly good, welly good.
Sen som sagt, biceps. Stående curl 15kg, sittande lutande bänk 10kg, rak stång 30kg och avslutade med dropset i cable. Tuuungt, we like!

Borde egentligen ta vilodag idag, tror det har blivit ganska många dar i rad nu.. Men det alternativet kändes alldeles för tråkigt! Jag vill träna!
Blir benpass idag, under 100kg i böjen är inte godkänt! Wohoo!

I övrigt, får ångest varje gång när råkar tänka efter hur få dagar det är kvar innan flytten.. Skitläskigt! Jag erkänner, jag är skitskraj.
Jag kommer i särklass ha sämst kondition, sämst motorik, sämst balans och sämst rörlighet.
Men jag ska då fan vara starkast i alla fall...

Positivt dock att ju närmare flytten, desto närmare ett efterlängtat besök från Långtbortivo! :)
För när allt kommer omkring, så trivs jag väldigt bra. Även om tiden gör det jävligt svårt emellanåt..
Kom hem baby....♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0