Stark som en ursinnig björn!

....Jupp, så lät min beskrivning av mig själv från igår.. ;)

Sammanfattningsvis, hysteriskt bra pecs/triceps pass!
Bänkpressen blev i smithen då den fria var upptagen. Nog för att det är lättare i smithen, men att kunna slänga på 20kg-plattor på var sida för första gången var rätt fräckt ;)
Vidare lutande hantelpress, och med boostrat självförtroende lyckades jag äntligen trycka upp 17,5kg vikterna! Bra jobbat! Ett sms avgick direkt till min käre träningspolare som inte var närvarande denna stora dag ;)
Cablecross, även där sjuukt bra, kontakt och pump damn it!
Triceps, även det mycket bra. Pushdown med rak stång smalt grepp 55kg. Gooood. Enarms omvända + rep, också bra. Avslutade med några set dips, dock utan speciell framgång... ;)  Riktigt trött! Härligt!

Dagens pass redan avverkat!
Rygg+biceps. Mja, inget nytt under solen där inte, vågade lassa på lite mer på t-baren, 40kg, men blir mer nästa gång. Lätta marklyft, dvs 80kg.., då benen kändes ganska trasiga fortfarande.
Biceps vanliga övningar, curl till 15kg hantlar, stångcurl 32kg, lutande bänk 10kg. Avslutade med att "köra i tvåan" (haha, martin...!), curl i drag. Dropset, seeegt!

Så nu mår man som man förtjänar, stel som en pinne och fullständigt slutkörd! Känns riktigt gott..!

Vilodag imorgon, sen pau att igen! =D


Och Peeeer! Jag vill ha mina bilder!! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0