Liten flicka, Jag!??


Kort pass igår, missbedömde tiden, som vanligt.. :p
Vart ialla fall ett riktigt bra axelpass. Sittande pressar 15kg hantlar, flyes 10kg, shugs 100kg, baksida axlar 15kg, avslutade "i tvåan" (den maskinen är doomed for life..!) med lyft fram och ut i drag.
Riktigt bra pass, kändes bra i axeln genomgående.

Lyckades även tilldelas den mycket smickrande (..??) kommentaren
"Det är minsann inte många små flickor som lyfter 100kg! Och inte killar heller" 
Mja, vet inte riktigt om jag vill bli betraktad som en "liten flicka", men att jag är starkare än killarna kan jag ta åt mig av i alla fall ;)

Igår gick det iväg en monsterbeställning till Gymgrossisten.. Har inte alls råd egentligen, men vad gör man..
Whey protein - Vassleproteinpulver
Vitargo Pure - Rena Vitargo kolhydrater, blandas med whey, perfa gainer
Gainer bars - bra att ha som mellanmål, när det krisar efter träning eller när skolmaten smakar apa
BCAA - rena grenade aminosyror, leucin, valin och isoleucin
Rage Extreme - Dax att testa ny pre-workout efter en tid med NO explode. Ser fram emot big time!!
Omega3 - fettsyror
Magnesium - Till mina krampande muskler..
Mivitotal Flex - Komplett vitamin-mineral tillskott
Rosenroot - Förberett inför vintertröttheten!
Oh Yeah! bars - Världens godaste proteinbar! Hellre än sån än nåt annat en lördagkväll, lätt

Ja, det var väl det hela.. Ser väl inte allt för roligt ut kanske, men vad gör man när man vill bygga med inte lyckas få i sig tillräckligt med mat :p Klart det är bättre att käka ordentligt istället för att stoppa i sig massa pulver och tabletter, men som sagt, vad gör man...


I övrigt ser dagen ut på följande vis
Strax iväg och ha en privatträning i ronneby, sen blir det passning av guddotter fram tills ikväll, sen avslutas dagen på bästa tänkbara sätt; gymmet! Rygg biceps med Martin, wihoo!


Kommentarer
Postat av: hanna

NO Explode <3<3 jag gillar din blogg!

2010-08-29 @ 07:21:41
URL: http://www.metrobloggen.se/hannasegfelt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0