Gilla gilla!

Varit småklent med träning på sistonne, vila både i lördags och måndags. Inte okej! :)
Nya tag igår dock, axel-magpass med herr ingvarsson, trevlans. Gick helt ok, axeln bråkade inte allt för mycket i alla fall, fick till och med köra lyft åt sidorna på slutet, det är bra :)
I övrigt, om nån är intresserad, så kördes sittande hantelpress upp till 15kg, flyes 10kg, drag till hakan i cable ??kg. Hängande benlyft, sidoböjningar 30kg hantel, crunch på boll med toppkontraktion och repcrunch typ 65kg nånting.
På väg hem från gymmet slog jag följe med en liten igelkott som skulle åt samma håll. Vi promenerade en bit och filosoferade över våra respektive världsproblem. Mysigt.


Hade en mycket suspekt dröm i natt med...!  
Utan att avslöja för mycket kan jag säga att den innehåll en pokerturnering ihop med gymkillarna med Musse himself som insats... hmm, drömtolkning på den... ;)



Idag blir det ben för hela slanten, hoppas innerligt att mitt knä känner för att samarbeta.
Ska bli gott, känns som om det var längesen jag körde ben..?

Och Jo! I alla övningar med fria vikter är det ett-två-tre steg bakåt som gäller   ;)
Man konstaterar många märkliga saker när man tränar på tok för sent på kvällen :)



Nä, ut och suga i sig lite soool!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0