God Jul!

Snart en vecka har passerat sen jag flyttade från Vessigebro och alla vänner.
Tror jag börjar landa i verkligheten igen. Även om jag nog alltid kommer ha er närmast hjärtat.

Träningen börjar komma igång igen, även om motivationen fortfarande tryter emellanåt. Söker desperat efter en wingmate, utan framgång.
Alla underbara vänner uppskattas desto mer just nu, får så mycket stöd och push från alla möjliga håll så man blir helt tårögd.
Och jag lovar, jag kommer inte göra er besvikna :)


För övrigt, dan före den berömda julafton idag :)
Jag är lycklig i själen.
Massa snö ute, guddottern är på besök och villig att skämmas bort och allt är bara sådär som det ska vara på julen.
Tror ingen lyckats undgå att jag är sjukt traditionsfast vad det gäller jul. Jenny Nyström i mitt hjärta, så ska det vara!
I år har jag tagit det ett snäpp till och lackat julklapparna, och nästa år blir det bestämt en äkta julgran i min boning!
Mest av allt längtar jag bara efter en egen familj och ett eget hus, med en tomt som ska skottas, julkärve och utomhusbelysning. Pepparkaksbak och stoppa julkorv och griljera skinka. En äkta bullerby jul! Så ska jag ha det...

Men först!  ska jag bli vuxen... :p 





Så från Mig alla
Till Er alla,

En riktigt God Jul! 



Och missa för allt i världen inte Kalle Anka!! =D  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0