All kärlek åt PT!

PT-klassen goes FitnessFive.
Mitt livs allra största happening, so far.

Yeees, F5 utmaning i klassen igår. Aldrig någonsin har gymmet uppnåt liknade nivåer av testosteron, endorfiner och framförallt rent jävla vrölande.
Egentligen är det totalt omöjligt att ens försöka beskriva för en stackars människor som missade detta spektakel, för det är en kväll som måste ha upplevts.
Och vem hade väl kunnat tro att en intern styrkemätning kunde frambringa så mycket känslor.
Antagligen för att det var just Ni. Ni som just nu betyder mer än några andra. Det bästa gänget jag någonsin fått vara del i.
Tycker helt enkelt förbannat mycket om er :)

Resultatet då, kanske någon undrar?
Jovars.
Helt utan verklighetsförankring var målet totala 100 reps, det målet nåddes inte riktigt. Dock finns det mer reps att pumpa ut, helt klart.
Ledde faktiskt skapligt mustigt inför sista grenen, sen kom Gurra och fullständigt ägde sista grenen!  Han reppade skiten ur sig med 33 dips, medan jag föll på målsnöret med mina 20, 5 reps mindre i totalsumman. Så en stolt andra placering, med delseger i bänk ;)
I salute you, GurriGurr, förbannat bra jobbat!
Även om viss nivå av fusk förekom gällande vikt% i herrklassen... ;)

Kvällen avslutades med en helt otrolig poseringstävling, say no more..!

Förbannat bra jobbat killar, underbart att se alla ge allt och lite till.
Och vilket pepp! Magiskt!


TACK ni som var med och skapade detta underbara minne för livet!
Gurra, Henning, Larssa, Pirre och vår underbara fotograf Hanna!
Från djupet av mitt hjärta, jag älskar er alla och jag är så obeskrivbart tacksam..


Och om två veckor är det bye bye...
Kommer sakna er så det gör ont!


Alltid i mitt hjärta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0