Ett land utan namn

Snubblade över ett klipp på facebook innehållande en tårta (det var en tårta från början i alla fall), en faceplant samt hysteriskt bakgrundsfnitter tillhörande ett gäng goa människor.
"Äta tårta på ett spexigt sätt"
Goding.
Vidare, Hur man ligger med en dvärg (?)
Och utan att tänka sitter jag nu och lyssnar på "Stad i Ljus" med Tommy Körberg, samt Moldaviens bidrag till melodifestivalen.
WTF liksom? :)
PT 2010. Vansinne.
Kan inte nog betona hur makalösa dessa månaderna har varit, jäklar i min låda vilka människor! =D


MEN, Winkler börjar så smått anpassa sig till verkligheten utanför Vessigebro nu.
Jobbat softisvecka, gött. Älskar mitt jobb!

Även börjar komma igång med träningen igen. Dock hysteriskt galet vad snabbt man tappar styrka! typ 2-3 veckor med minimal träning och det känns som om man är tillbaka på ruta 1.
Att det dessutom totalt saknas inspiration på gymmet just nu gör ju inte saken bättre.. Vid samma tid som jag tränar befinner det sig i regel alltid samma folk där, dvs ett gäng currystinkande benrangel. Indier på 50kg. Okej att man är klent byggd. Men det är fan inte okej att konstant lukta curry! Hatar det...
Nä, jag behöver motivation. Lite gött folk med lite goa muskler. Bara att kunna växla några ord mellan seten. Hade innerligt uppskattats.
Men nej. Klart att det är begränsat med stollar som, likt en annan, står på gymmet kl 21 på kvällen..
Jag behöver en wingmate!
Någon?? :/

Byta gym?
Ja, kanske...


Nä, slut på beklagan!
Gött nytt år folk!
Imorgon ska jag sitta hemma och mögla med familjen. Så kul är mitt liv :p
Fast jag klagar inte.. ;)


Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0