Vad är det här???

Nu får det vara nog!
Jag har inte varit förkyld på år och dar, vad är det här för jäkla påhitt??
Har inte kunnat träna på en vecka, klättrar på väggarna bokstavligt talat.. Att det dessutom känns som om mina muskler totalt håller på att förtvina bort gör att jag börjar må riktigt dåligt.
Träffade Carro o Jonny på Ica igår, gymcrew. Precis avslutat två grymma pass med den nya korreografin som jag ännu inte hunnit prova på. Vart sååå sotis! Gaah, jag vill också träna! Känner mig som den där hundvalpen som sitter i skyltfönstret med trånande blick i en amerikansk film. Jag vill också!!

Och inte har det blivit nå skola heller. Visst, tisdagar är jag ändå ledig, men missade måndagen. Riktigt lökigt att missa första dagen. Iofs har vi massage hela måndagen, tror ingen vill ha massage av mig i det här skicket :p Men ändå..
Imorgon blir det dock skola, har ingen koll på det nya schemat, spännande överaskning.. ;)

Inte heller nån ridning har det blivit av. Eftersom det är min hals som bestämt sig för att fucka up totalt, resulterar det i att efter max 10min utomhus i kall luft gör att jag hostar upp mina lungor. Inte bra.

Fan, jag har inte tiiiid med det här! Hopplöst!

Gör mig frisk nu!

Hm, småsurt inlägg idag. Må så vara. Jag är sur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0