Back to Reality

Jahapp, då var det över för den här gången.
Igår åkte mitt hjärta tillbaka till kosovo, alltid lika smärtsamt. Gråter floder varje gång, kommer nog aldrig vänja mig vid det.
Dock skulle jag jobba senare på eftermiddagen, superskönt! Då vart man tvungen att shape up och ta tag i verkligheten direkt. Även om jag helst hade velat ligga i sängen hela dagen och må dåligt..
Men som sagt, I´m back in my reality. Och faktum är att det det känns ganska okej.

Som sagt, jobb igår em. För er som missat, så jobbar jag på Xtravaganza i karlskrona. Kunde inte trivts bättre! Världens bästa arbetsplats, helt klart! Sen blir det ju inte direkt sämre av att dom är helnöjda med mig och vill ha kvar mig där som hälsokonsult :) Får se, hoppas kunna gå deras utb antingen i höst eller vår, och sen jobba efter skolan är klar. Hade varit superkul!

Efter jobbet vart det ju så klart träning! Axlar o mage. Gick riktigt bra! PB sittande axelpress 15kg, tungt! Flyes, shrugs och enarms hantelrodd efter det. Grym kontakt! Slängde även in lite chins emellanåt, måste bli bättre där!
Mage, fick äntligen till hängande benlyft! Skitbra. Sidoböjnnigar med 25kg hantel, maghjulet och knästående chrunch med rep. Gott.
Ikväll väntar favoriten - rygg o biceps! Eller ja, just nu är alla muskelgrupper favoriter tror jag :) Till och med ben är roligt att köra, DÅ har man formtopp!

Och så måste måste måste jag ta tag i cardion....
....nån dag....! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0