Fotosession a´la flex!


Wooaah, va kul det var att bli fotad idag! Gick skitbra och fick några riktigt snygga bilder! bilder kommer så fort jag fått dom av min fotograf.
Fotade både porträtt, kvartsvändningar med formcheck, flexbilder och lite med punktljus.
Ffa punktljuset blev toksnyggt, fick fram riktigt snygga ryggkonturer, som jag inte trodde att jag hade..!
Även riktigt grymma bicepsbilder, love!
Som sagt, bilder kommer!


I övrigt träningsfritt idag, störtlöjligt! Men nödvändigt...
Nya tag imorgon med pecs och triceps, kuuul!


Ja, mer än så har jag väl inte att säga om dagen..!

Kommentarer
Postat av: bloggläsare

grattiiis!! ska bli jättekul att få se bilderna, är så nyfiken:D

2010-07-28 @ 13:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0