I´m unstopable

Just nu råder härliga tider i Winklers liv.
Gårdagen innebar först ett besök hos frisören, kan varmt rekommendera Reborn i karlskrona, färg- frisyr- och stilanalys innan klippningen, mycket givande! Fick mycket fint beröm för mitt hår :)
Därefter heldag med hjärtat, sol och bad på gökalv, hälsa på moster o Elise, middag på stan, massage och hyrfilm :) Helt underbar dag :)

Dagens träning, rygg och biceps.
Ni som håller er uppdaterade minns kanske mitt förra ryggpass på 1,5timme när jag surade över bristande kontakt. Idag kan man ju säga att kontaken var ipluggad, jävlar i havet!
Marklyft 100kg! Riktigt mäktigt! En sån där äcklig gräns som jag varit och tummat på ganska länge. Gick ritkgit bra, stark 2a sen vågade jag inte mer ;)
Efter det, för en gångs skull bra chins! Och lite roddövningar, toppkontraktion, thank you baby! ;)
Biceps, även där pb med 5a hantelcurl på 15kg! 30kg curl med rak stång, 37kg med z-stång, dock bara 3a, ville bara testa ;) Avslutningsvis bamsecurl dropset.
Sammanfattningsvis - sinnessjukt bra pass! Kände mig skitstark genomgående i alla övningar och hade lite galet bra energi! Gott!

Vinden blåser åt mitt håll just nu, and I like it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0