Jag väljer musklerna!

Senaste dagarna har smått ångestframkallande val hängt över mina axlar.
Antingen tar jag tag i den där jäkla konditionen, tränar upp lite rörlighet igen och slutar bulka som en gris. Och slutar bygga.
Eller så kommer jag helt enkelt till katrineberg, står upp och säger att jag må sakna all form av kondition, rörlighet och smidighet. Men jag kan fan lyfta riktigt tunga saker.

Lutar starkt åt alternativ B. Men drivet i mig vägrar erkänna att jag inte är grym på allt. Och framförallt inte att jag till och med är tämligen skitkass.
Men samtidigt. So what.
Jag har mitt mål solklart, jag ska stå på en fitness scen. Och då behöver jag muskler. Och in facto, jag älskar hur otroligt bra och snabbt byggningen går just nu. Jag ökar som ett monster och allt känns skitbra.
Sen att man är lite småklumpig, ja, det får jag väl helt enkelt acceptera.  

Nåväl.
Träningsvila igår, alltid lika motbjudande jobbigt..
Dock! Äckligt taggad till kvällens pass, förhoppningsvis blir det även fotosession om min kära vän har tid att pallra sig ner. Har aldrig tagit träningsbilder, ska bli spännande att se hur man ser ut, egentligen.. ;)
Rygg och biceps blir det. K U L ! !

Go hard or Go home!


Kommentarer
Postat av: Po

Kör hårt!

2010-07-16 @ 12:41:14
URL: http://www.mermuskler.se
Postat av: Lina

Förhoppningsvis kan vi vara lika skitkassa båda två vad det gäller konditionen i Katrineberg men sen får jag väl stå själv och skämmas över att musklerna saknas, jag börjar nästan förstår varför de inte vill ha mig där mer och mer men men...

2010-07-19 @ 18:16:32
URL: http://brynjebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0