Plåtning bokad!

På tisdag bär det av till kristianstad och fotograf Per som ska föreviga mina muskler i det halvdana tillstånd som de befinner sig i just nu. Förhoppningsvis kommer inte kommande plåtningar se likadana ut rent muskelmässigt :)
Men det ska bli riktigt kul och ser med spänning fram emot resultatet!
Finns riktigt snygga bilder på hans hemsida på fitnesstjejer som han jobbat med, bla Heidi Vourela som har en riktigt grym fysik.  
Mer info om hur jag kom i kontakt med Per finns under inlägget "Fitness Five".

Träning igår då, rygg och biceps, favvo!
Körde raka mark istället för mina vanliga, då jag tycker baksidan av låret inte håller samma tempo som framsidan. Känns idag! :P
Sen ganska många set chins (måste måste måste bli bättre där!) med olika grepp. Fortfarande överlägset starkast med hammargrepp. Men men, övning ger färdighet. Sen enarms hantelrodd, ökade till 20kg hantalrna idag. Fortfarande mindre än vad jag kört med tidigare, men håller kvar vid toppkontraktionen då jag får grymt mycket bättre kontakt av det.
Biceps, hittade en ny favoritövning! Sittande hantelcurl på lutande bänk! Förbannat bra kontakt och tokisolerande! Pump efter den säger jag bara! Dropsettade den sen som sista övning, 10kg*5rep, 7kg*7rep, 4kg*7rep. Äckligt mör i armarna efter det!
Körde även lite vanliga hantelcurl 15kg och z-stång 32kg.
Mao ett riktigt bra pass!

Ikväll får jag se om det hinns med att träna, måste hem och rida hästarna först. Fast börjar iofs senare imorgon så jag kan vara på gymmet tills larmet går på om jag vill :)
I så fall blir det ben och mage. Inte favvo, men basövningar som knäböj är alltid roliga!

Tänkte jag skulle våga mig på att testa, bara för skojs skull, grenarna och vikterna som gäller för fitness five. se hur många reps man hade klarat av. Inte i närheten av tillräckligt för att vara med, det vet jag, men se hur långt efter man är egentligen.  Vem vet :)


No Pain No Gain.
You know it.

Kommentarer
Postat av: Therese

Kul med fotografering. Då hoppas vi få se något foto sen då =)

Kul att du har hittat något som du brinner för.

Heidi har jag jobbet ihop med. Mycket trevlig tjej

Kram

2010-07-21 @ 20:15:25
URL: http://hesan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0