Snälla leder!

Dagens träning redan avklarad, gud vad jag älskar att vara ledig och slippa behöva träna mitt i natten!

Axlar och mage blev det idag, helt ok pass. Dock stort tack till mina axelleder som för en gångs skull uppförde sig exemplariskt! Gnällde intre en enda gång, fick till och med köra ett par set hantellyft framåt. Otroligt.
Mage fick excentriskt träning idag, moahaha! Äckligt jobbigt. Hängande benlyft och crunch på boll med både toppkontraktion och seeeg excentrisk fas. Gott! 

Imorgon är det rygg och biceps som gäller, fokus på latsen! Måste bli starkare där.
Testade ett set chins i vilan mellan magövningarna idag, ett par cm smalare grepp och voila´! 3 extra reps. Dock även där samma som gårdagens dips, lååångt ifrån godkänt antal. But I´m getting there. Tids nog.

Måste även få utrycka min missnöjdhet mot casalls träningshandskar som jag beställde från gymgrossisten..  Fodring är ju jättebra, men den ska ju inte sitta mitt i handflatan! Hur ofta håller man en stång mitt i handen liksom?! Det är ju övre delen av handflatan som tar stryk.. Nä, de får användas vid mindre påfrestande tillfällen. Annars får allt mina gamla team sportia handskar hänga med ett tag till..


Nä, nu tänkte jag ta och skicka iväg ett mail till min fotograf och boka tid för plåtning :)
Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0