Monsterpump!

Japp, jag var ensam på gymmet igår med.. :P

Vilket var väldigt synd, då gårdagens pass antagligen går till historien!
Går inte riktigt att förmedla utan diverse svordommar, så kort sagt, jävlar i havet vilket monsterpump! Armarna har nog aldrig varit så stora någonsin, helt galet! Tufft... ;)
Viktmässigt vart det dock bara ett okej pass, inga PBn att skryta med.
Pecs först, vanliga övningar som bänkpress, lutande hantelpress, cablecross och dips. Gick bra. Ökade en rep på bänkpressen med 50kg, alltid nåt.
Triceps, utan favoritövningen bänkdips eftersom jag var ensam på gymmet.. Så det blev triss i pushdown (råkade bara blir det :p ). Smala, enarms och enarms omvända (knogarna neråt). Insåg att jag behöver köra mer enarms, grym kontakt! Och ungefär där poffade mina armar upp som ballonger! Coolt... ;)
Efter det blev det, hör och häpna, cardio!
Haft så sjukt ont i benet, kändes skönt att springa lite. Dock skeptisk mot vad det kan vara? Känns som om det är traffikstockning i benet, blodpropp? Lymfangit? Usch, nu blir jag hypokondrisk.. Jag behöver nog bara springa mer :) 

Igår slängde jag iväg en beställning inför Falkenbergtiden, bestämde mig för att inte titta på priset.. Usch, har verkligen inte råd egentligen, men vad gör man inte.. Gainer, proteinpulver, BCAA, omega3, Mivitotal Flex, proteinbars, nya handskar och dragremmar. Behöver verkligen nya handskar, men har varit för småsmål för att köpa innan.. Och dragremmarna har jag slitit av :p  Läder denna gången tack!

På fredag blir det tripp till kristianstad och kolla på http://www.fitnessfive.se/ . Jag som absolut inte hittar i kristianstad heller.. Någon som är sugen på att joina? :)
Sen blir det säkerligen Åhus och finalen också den 24e.
Inspiration!


I övrigt, tiden går på tok för långsamt, men jag klarar mig...
Jag har ju mina hantlar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0