Back on track!

Gårdagens träning, axlar och mage, avverkades utan någon som helst inspiration eller energi. Som straff körde jag två extra övningar per muskelgrupp. Pja, så funkar jag..
Höll dock vikterna denna gången, men inte i närheten av ett så bra axelpass som sist. Då med support, 6a 15kg hantlar sittande axelpress och 6a 100kg shugs.
Denna gången 4a på samma övningar. Men visst, helt ok. Körde drag till hakan för första gången på skitlänge, ökning till 37kg med z-stång.

Idag blev det armar för hela slanten, M stod för schema och sällskap. Inledde med ett riktigt skithumör, total avsaknad av energi och ingen lust alls. Måste varit en mardröm att träna med mig.. Men ett antal övningar och många uppmuntrande ord senare vart jag ganska back on track igen! Tack vännen!
Kändes som om vi körde huur många övningar som helst, vart i alla fall PB curl med z-stång med 6a på 37kg. Ok, viss hjälp på sista kanske, i övrigt strikt och fint ;)

I helgen är planen att hålla liv i denna återfunna träningsglädje, och hur gör man det bäst om inte med ett stenhårt ryggpass! Love it! :)
Därefter förhoppningsvis fortsätta boostra energi och självförtroende under veckan med min personliga påfösare ;)  

I övrigt, mailkontakt med min fotograf idag, bilder kan väntas nån gång under nästa vecka. Wooa, längtar!
Han passade även på att ge mig riktigt fin cred för plåtningen, kul! Så där kommer det nog bli fler samarbeten längre fram.

Märkligt egentligen, hur man låter andra människor påverka en. Både positivt och negativt.
Konstatera, bearbeta och ta lärdom.
Det får bli dagens läxa.


Men ändå, fan va goa folk det finns! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0