Underbara liv

Jupp, precis så illa är det.
Jag bloggar på arbetstid :)

Bara för att kunna dokumentera min lycka innan den är över, imorgon bitti åker åter igen min kärlek till kosovo.. Alltid lika överjävligt tungt.
Men! Vi har haft en underbar tid, massa härligheter. Gårdagen bjöd på lunch (och glass...!) på stan och filmmys på kvällen. The Collector, obehaglig på riktigt! Ikväll blir det grillning och mys hos världens bästa Thess&Jesper, we like!
Fått till ett par riktigt bra träningspass ihop med. Underbart kul.
Otroligt vad inspirerande det kan vara, att få se lite muskler ibland ;)
Yees, me likey muskler!

Finns egentligen inga bra ord för att beskriva, jag bara trivs så fruktansvärt bra med min tillvaro just nu. Så där bra så att man inte riktigt vet vilket ben man ska stå på, när det känns som om man är på väg att krypa ur skinnet och att hjärtat ska brista. När man är så lycklig att det gör ont. Uppe i det blå och vill aldrig landa.
Jag är bara så överygad, i min värld är allt solklart.


"När allt är som allra jävligast, då kuperar Han kortleken och slänger fram en joker"
Så sa en älskad gammal vän till mig för ganska länge sen.
Jag har hittat min joker :)
Dock hade jag gärna klarat mig utan alla omständigheter.. Men men.
Vem har sagt att det ska vara enkelt...? :)


Nä, back to work.. :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Enkelt - det är för amatörer, ska det vara så får det vara ordentligt ;)

2010-07-11 @ 23:51:41
URL: http://brynjebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0