50kg i knät, vaddå?

Igår - nya tag med mitt jäkla NO explode..
Mådde återigen ap-illa första halvan av passet - hur mycket skit ska man behöva ta från ett kosttilsskott??
Så första muskelgruppen gick lite halvbra, helt okej men inte monsterbra. Bra hantelpressar, dock eftersur för att jag inte bytte till 17,5kg, 15 var lite lätt..
Sen till nästa muskelgrupp hände det nånting! Vansinnespump och sjukt bra tryck! Ett tag trodde jag nästan att jag var på väg att övergå i gröna färgskiftningar, kände mig som hulken!
50kg bänkdips, strikt 8a! Största problemet var för Musse att lyfta dit och av vikterna från mitt knä ;)
Coolt.

Så jag ger det nog ett par chanser till, det där helvetsdrickat... ;)

Idag väntar axlar och mage, också kul!
Håller en halv tumme för att axelleden ska uppföra sig idag bara. Blir lite bättre av att köra ett par cuff-övningar i början av passet.

Innan dess väntar dock tre privatträningar, hästar denna gången :) Kul, duktiga tjejer!

2 ynka dagar kvar.. Sen är han hemma!!
Hysteriskt skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0