Anything else?

Scrollar ner och ögnar igenom gamla inlägg, och konstaterar att det mer och mer handlar om träning än något annat. Visst, just nu är träningen en stor del av mitt liv, men jag gör ju faktiskt såå mycket annat.

Hästar
Ponnybus börjar gå riktigt bra, äntligen. Tävlade förra helgen med godkända resultat. Slipar formen inför sommaren Supercup i kalmar, kul! Vann B-finalen där förra året, i år är det A-final som gäller. Men bra arrangemang och trevlig tävlingsplats, kul!
Unghästen går från klarhet till klarhet. Hon har såå mycket kvalitéer och såå mycket mer att visa, ska bli så spännande att se vad det blir av henne! Också superkul!

Jobb
Inget fast med tanke på mina fortsatta studier, men dock lite sommarjobb på världens bästa arbetsplats, Xtravaganza viktcenter i karlskrona. I torsdags fick jag agera stavgångsinstruktör bland annat, mycket kul :)
Även om jag vill jobba på gym mest av allt, så önskar en liten del av mig att jag kan få komma tillbaka dit och jobba efter studierna.. :) Får väl se.

Tidsfördriv
När jag inte jobbar går jag som diplomerad Dagdrivare.
Solande hemma på mammas altan alt stranden på millegarne ligger högt på listan.
Idag har tid fördrivits med att titta på tv, bröllop :) Och jag som knappt kan se på film utan att börja grina, klarade absolut inte av den prövningen.. Vackert. Och kortegen, love it! Vackra hästar, utrustning, uniformer.. Traditionsnörden i mig blir rörd in i själen.
Haha, löjlig jag är.. ;)

Kärlek
Nu kan dagarna räknas på en hand :))
Ska bli så obeskrivligt skönt att få hem honom, även om det bara är tillfälligt.
För en kort tid är tillvaron perfekt. Det duger gott nog.

Träning
För det är ju faktiskt så, att jag tränar ganska mycket just nu..
Idag blev det ett förmiddagspass rygg+biceps. 90kg mark (äckligt nära 100-gränsen!), övriga ryggövningar mesade jag lite med vikterna, av nån anledning..? Bättre biceps, 32kg stångcurl strikt 6a bland annat. Bra. Avslutade med dropset bamsecurl. Damn, bränner äckligt skönt.. ;)
Imorgon väntar ben och mage. Tuuungt.


Dax för dagens sista proteindrink, sen säng, såsmåningom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0